Release utförd och rapport påbörjad

Releasen är nu äntligen genomförd. Sidan lades ut officiellt den 13e Mars och efter några småfix så har nu Jennie börjat marknadsföra sidan, vilket känns skönt och väldigt spännande att äntligen fått ut min första grundligt gjorda webbsida. Arbetet med produkten nu kommer att läggas lite på “is”, jag kommer endast att rätta till eventuella fel som uppkommer. Detta är för att jag skall kunna lägga full fokus på rapporten. 

Rapporten har jag börjat skriva på. Ett sammandrag är påbörjat, tillsammans med inledning och en del andra småpunkter. Jag har inte kommit allt för långt, men känner att jag är på god väg och att jag är “i tid” med rapporten för att kunna slutföra någonting bra.

Jag kommer att lämna in rapporten på respons efter nästa lektion för att tills efter lovet kunna få respons på arbetet och direkt kunna köra vidare.

Leave a Reply

