Försenad release

Den planerade releasen den 6e mars är försenad. Detta på grund av att Jennie blev upptagen och kunde inte leverera det material som krävdes i tid. Under denna vecka, (V. 11) är tanken att vi nu skall försöka släppa sidan.

SEO-optimeringen har fungerat bra. Jag har dock släppt en del på det, och kommer att göra mer av det när sidan är rullande. 

Projektrapporten satte i dag igång, och målet är att ha den så färdig som möjlig i mitten av April, för att vara säker på att jag skall hinna klart med den innan sista april, som är sista dagen som är satt när uppgiften skall vara klar.

Arbetet med projektet är tanken att det skall vara klart till sista mars. Jag kommer sedan ha kontakt med Jennie om en fortsättning av detta, även efter rapportstiden. Då detta är nyttigt för mig så kommer jag försöka fortsätta med detta.

Leave a Reply

