Mailscript och WordPress

Arbetet dem senaste veckorna har flytit på väldigt bra. Jag jobbar stenhårt med utvecklingen för stunden och börjar känna att det börjar bli ont om tid. WordPress-bloggen är installerad på servern och den skall implementeras till sidan så snart som möjligt. Jobbar på att få en iFrame utplacerad på rätt ställe innan jag kan få ut bloggen. 

 

Mailscriptet har jag nu fått fungerade grundligt. Det som är kvar att göra på det är valmöjligheten till en kopia på mailet eller inte. Har man inte den valmöjligheten är scriptet nu klart förutom att loggar skall läggas i databasen. 

Efter kommande vecka skall jag göra en punktlista med exakt vad som är kvar att göra på sidan, samt att jag skall ha en till avstämning med Jennie över vad hon tycker, vad som kan förbättras och liknande. Skall också höra med henne om hur hon har tänkt att köra vidare med detta och hur jag kan hjälpa henne på den vägen.

Hela projektet känns ändå bra, förutom att tiden börjar pinas åt, så har en hel del arbete framför mig de kommande veckorna!

Leave a Reply

