Lektion 2012-12-10

Idag har jag haft problem med en fil-hantering mot webbservern och undersökte det problemet. Jag har jobbat vidare med att strukturera upp designen. Jag känner att jag har mycket kvar att lära på den biten och tänker lägga ner ett par extra timmar i veckan på detta, för att jag så snart som möjligt skall kunna komma igång med funktionsutveckling.

När jag går på jullov så skall jag på en privat server lägga ut ett utdrag till Jennie, så att hon själv kan ha och se hur det ligger till. Jag skall då också ha en diskussion med henne om vad som är mest prio för henne att få igång först. 

Utvecklingen tycker jag ändå att gå framåt, och med viss vägledning så skall jag se till att detta blir ett bra projekt och en sida hon är nöjd med och väljer att använda som sin publika visning på internet.

Leave a Reply

