Äldre inlägg

Jag kopierar här in äldre inlägg från min loggbok.

Publicerade 2012-10-25
Arbetet med designen har gått igång. Jag arbetar nu ständigt med att få den 100% klar. Jag har som målsättning att under höstlovet få denna design klar, för att sedan med börja att bygga upp siten i html.

Detta arbete är mer tidskrävande än vad jag verkligen räknat med, så jag vet att arbetet kommer bli slitsamt, men ändå väldigt nyttigt för mig. Arbetet som jag nu gör är något jag kommer att ha nytta i, i framtida arbetsplaner som jag har.

Jag tror att jag får lov att ändra på den grova projektplanen en aning, då jag ej kommer hinna ha en index-design klar i html denna månad. Jag vill kunna ha den klar till slutet av V.45 istället, för att sedan kunna börja jobba med vidare stegvis med dem funktioner som skall finnas på sidan!
Publicerade 2012-09-24
Nu är det dags att starta projektarbetet. Under dagen har planeringsarbete skett inför möte till veckan med kund till siten. Jag har ej kunnat göra så mycket ännu, mer arbete kommer att gå igång i de kommande veckorna.

One thought on “Äldre inlägg

Leave a Reply

